środa, 25 kwietnia 2012

Hot Problems


Dzisiaj ocenie piosenkę  „hot problems”  wykonane przez Doule Take. Hmm przez długi czas zastanawiałam się jak powinnam określić ten „utwór” i uważam że należy o nim powiedzieć że jest po prostu najgorszą „piosenka” jaką słyszałam od kilku lat. Kiedy pierwszy raz słuchałam Rebeccky Black gdy śpiewała „Friday” myślałam że trudno będzie wymyśleć coś gorszego, ale jednak tym dwóm 17 latkom z Los Angeles się to udało.

Mam nadzieję że wykonawczynie nie zamierzają śpiewaniem zarabiać na życie, bo w takim razie to się za wiele nie dorobią, autorki tekstu same oceniły że mają wielkie serca ale szkoda że nie mózgi, hmm dobrego słuchu muzycznego i głosy też im ktoś poskąpił, no ale cóż przecież są „hot” więc co je tam to obchodzi że 7 milionów ludzi wybuchneło  śmiechem przed swoimi komputerami, telefonami... tak szczerze mówiąc to jest mi ich trochę szkoda, zrobiły z siebie pośmiewisko przed całym światem a wygląd jest ich jedynym atutem.

Gdy słucha się piosenki ma się wrażenie że uszy zaraz same uciekną, byle jak najdalej od tej muzyki.

Rzadko się zdarza że cover piosenki jest o wiele lepszy od oryginału ale w tym przypadku jakikolwiek cover będzie sto razy lepszy,  piosenka w internecie jest od 15 kwietnia a obejrzało go już  około prawie 7,4 miliona ludzi

Przejrzałam kilkadziesiąt komentarze pod filmikiem i nie widziałam tam ani jednej pozytywnej wypowiedzi jego temat większość jest zwykle typu „who make that shit”…

Ale na szczęście kilku osobom udało się dobrze zcoverować albo zremixować  tę „piosenkę” jak na przykład  Dave Days „I didn't think it was possible to take shit and make it really good.”  ( komentarz pod video). Zgadzam się z komentarzem ponieważ w wykonaniu Dave’a piosenka jest znośna i nawet można wysłuchać ją wielokrotnie bez obawy o utratę słuchu, więc naprawdę chłopakowi należy się wielki szacunek za to ze z niczego zrobił znośny kawałek.

Jednym słowem oryginał piosenki  jest beznadziejny i użyć jej można chyba tylko jako budzika, gwarantuję że przy takich jękach każdy się obudzi, szkoda tylko biednych uszu gdy z rana zafunduje się im ogromną dawkę fałszu i okropnej muzyki i tej imitacji śpiewu. 


                                                                                                                                             ~W





8 komentarzy:

  1. nie znam angola, przetłumacz mi co tam pishe

    OdpowiedzUsuń
  2. nIe roSSSumieM wAsss, tIaa pioSeenkAA jeest megAsupERcooLBomBOFFaa <3 x3 ;*****

    OdpowiedzUsuń
  3. bla bla bla sranie w banie. super piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wwwhoohohohhhooo! dziś impreza jest na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale macie spamerów na górze! olaboga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta piosenka jest do dupy ,co najwyżej przeróbka tego jest bardziej znośna i zgadzam się z twoją opinią :D

    OdpowiedzUsuń