poniedziałek, 9 kwietnia 2012

pierwsza recenzja - muzyka

Dzisiaj biorę na świecznik "twórczość" Justina Biebera, a konkretnie utwór "Boyfriend".
Od razu zaznaczam, że nie chcę go obrażać, ani urażać jego fanek. Na tę piosenkę zwróciłam uwagę, ponieważ moje koleżanki słuchają jej non stop. 
Byłam ciekawa co wyniknie z współpracy z Mikem Posnerem, którego niektóre piosenki były godne uwagi. Ta piosenka mnie nie powaliła. Tekst nie jest najlepszy, ale w tych czasach bywają dużo gorsze, więc nie będę się dalej czepiać. 
Co do muzyki, wpada w ucho i przyjemnie się jej słucha, prawdopodobnie będzie (jeżeli już nie jest) hitem. Dla mnie cały efekt zepsuł dość słaby refren. Jest to na pewno coś innego niż to co zwykle wydaje Justin, widać że próbuje nowego brzmienia. 
Sumując piosenka nie jest najgorsza, ale nie pojawi się na mojej playliście, bo po prostu jest za słaba.


                                                                                                                    ~ A ~ 


posłuchajcie i same oceńcie :)  "Boyfriend"




3 komentarze:

  1. 58 years old Paralegal Kalle Aldred, hailing from Madoc enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Sports. Took a trip to Historic City of Meknes and drives a New Beetle. ten link

    OdpowiedzUsuń